20.3.17

DE DERDE VERJAARDAG


Vrij doelloos klikte ik door mijn oude blogposts, steeds verder terug. Ik kwam de blogpost tegen van de dag waarop mijn blog twee jaar bestond. En schrok even toen ik de datum zag: 17 maart. Welke datum was het vandaag? 20 Maart. Oh jee. Ik heb de derde verjaardag van mijn blog gemist! 

Het is nou ook niet echt een optie zo'n mijlpaal over te slaan. Dus ik besloot een verlaat verjaardagsfeestje te vieren, aangezien het vandaag ook de eerste dag van de lente is. Laten we in alle feestvreugde gewoon net doen alsof ik niet te laat was en genieten van mijn 133e blogpost.


Een paar weken geleden zei ik nog vol enthousiasme tegen een klasgenoot: "Mijn blog is bijna jarig!" met een veel te feestelijke grijns. Ze keek me aan alsof dat het raarste is wat ze de hele dag had gehoord. Dat kan ik haar op zich niet kwalijk nemen. 

Ik had helaas geen slagroomtaart bij de hand, maar we besloten het toch even te vieren. We grieven zo diep we konden in het archief van deze blog en opzoek naar de oudste blogposts die we konden vinden en lazen deze hardop voor. Deze "blogposts" (ik zet het tussen haakjes, omdat ik destijds geen enkel idee had van wat ik aan het doen was) zijn vandaag de dag dus nog steeds te vinden.

Toen ze het contrast zag tussen de eerste blogposts en mijn nieuwste, realiseerde ze volgens mij pas echt dat er drie jaren tussen zaten. En dat is best reden voor een feestje. Toen ik mijn eerste blogposts schreef, in 2014, had ik echt nooit gedacht dat ik in 2017 de drie jarige verjaardag van deze blog zou vieren. Oké, ik was de verjaardag dan misschien heel eventjes vergeten, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds blog. En het goede nieuws is, dat ik nog lang niet van plan ben te stoppen. 


Here's to many more years! 



Ik bereid me in de tussentijd even voor op de vierde verjaardag van mijn blog.
Zodat ik het niet wéér vergeet. ;)
Ben je er dan weer bij? 



Liefs,
Annerieke

1 opmerking:

  1. Wieh, proficiat met je blogverjaardag! Toffe foto bovenaan :D Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je een reactie achterlaat, je maakt me er heel blij mee!